چراغ جلو اسپرت پراید ۱۳۱ طرح انگری

چراغ جلو اسپرت پراید ۱۳۱ طرح انگری

1,470,000 تومان

  • محصول شرکتی درجه یک
  • طرحی فانتزی و جذاب
  • نئون های پرنور و با کیفیت
  • قابلیت نصب بر روی پراید 131، صبا و پراید 141
تمام شد!

ناموجود

چراغ جلو اسپرت پراید ۱۳۱ طرح انگری

یکی از طرح های فانتزی تولید شده برای چراغ جلو پراید ۱۳۱ طرح انگری می باشد که توجه زیادی از اسپرت سواران را به خود جلب کرده است. این چراغ محصول داخلی است و بر روی پراید های صبا، پراید ۱۳۱ و پراید ۱۴۱ قابل نصب می باشد. نکته ای که باید به آن توجه داشت، این است که برای چراغ های اسپرت نئون پهن نمی توان از زنون و لامپ های معمولی خودرو استفاده نمود، زیرا گرمای این قبیل لامپ ها نئون شما را دچار آسیب می کنند و باید فقط از هدلایت برای نور چراغ جلو اسپرت پراید ۱۳۱ استفاده نمایید.

قطعا چراغ های اسپرت مانند چراغ های فابریکی نور فوق العاده ای به شما نمی دهد و جنبه ی زیبایی این چراغ ها از نوردهی خیلی بیشتر است که شما می توانید با استفاده از هدلایت های قوی این مشکل را نیز تا حدودی برطرف کنید.

چراغ جلو اسپرت پراید 131 طرح انگری


نحوه نصب و ویژگی های این چراغ اسپرت

از دیگر نکات مهم در مورد چراغ جلو اسپرت پراید ۱۳۱ طرح انگری که شاید سوال خیلی علاقه مندان باشد این است که در صورت شکستن یک سمت این چراغ باید چه کنیم؟ فروشگاه اسپرت رئوفی این امکان را به شما می دهد که در صورت شکستن یک سمت از این چراغ، مجدد همان سمت را به هزینه خودتان برای شما تولید کند تا هزینه کمتری پرداخت کرده باشید. چراغ اسپرت پراید انگری در رنگ های مختلف موجود است و اگر شما نیز می خواهید رنگ این نئون ها به سلیقه خودتان باشد کافیست با ما تماس بگیرید تا ظرف مدت کمتر از ۵ روز چراغ دلخواهتان را برای شما آماده کنیم.

نصب این چراغ را معمولا باتری سازی ها انجام می دهند و کافیست تنها دو رشته سیم مثبت و منفی که پشت چراغ قرار داده شده است را بر سر راه برق چراغ های کوچک قرار دهید تا با روشن کردن چراغ های کوچکتان، نئون های چراغ نیز روشن شود.

رنگ بندی

, ,

نقد و بررسی مشتری
  • 0
    0 امتیاز
  • 5 ستاره‌
    0%
    4 ستاره‌
    0%
    3 ستاره‌
    0%
    2 ستاره‌
    0%
    1 ستاره
    0%
نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید!

اولین نفری باشید که بررسی میکنید “چراغ جلو اسپرت پراید ۱۳۱ طرح انگری”